19 Feb 2009 11:46

Nu sitter jag här på tåget påväg till skolan. Har precis pratat klart med pappa och drukigt upp min "frukost" (Sark energidryck). Idag ska jag egenligen lämna in två arbeten  men glömde de hemma tyvärr :(
Idag ska jag träffa massa folk. Har massa att göra. Hoppas pappa hinner skicka över underhållsstödet innan dagens slut, har lite räkningar att betala. Det känns som att det kommer bli en bra dag idag fast jag glömt bort massa grejjer och pengarna som inte kommit in. Men nu är jag snart framme så kan inte skriva så mycket mer.
Hej då och ha en bra dag ni me! :)



Detta är ett inlägg från mobilen jag glömt att fixa in....


signatur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0