19 februari 2009 .Badet.

Hej allihopa nu sitter jag i badet och slappar. Känns som om det var evigheter sedan som jag fick ordentlig ro att tänka klart helt för mig själv. En sak som jag tänkt på ganska mycket är en sak min bror får göra nu när han kommit ut från rehabeleteringen är att han åker hem under en eller två veckor och sedan åker han tillbaka till rehab där han går igenom det han har gått igenom och gjort under veckans gång. Jag tror att nästan alla människor skulle behöva göra något liknande lite då och då. Bara ta en paus från vardagen och slappna av och summera livet lite grann. Eller vad tror ni?
God natt nu ska jag sova!


bada! :DVattnett 

signatur



Kommentarer
Postat av: Anonym

cool design! / www.ryds.blogg.se

2009-02-20 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0