Gulachsoppa!

Idag gjorde jag min ungerka gulachsoppa till middag och jag måste säga att den blev riktigt god.
Jag älskar att laga mat och komma på nya recept och de finns inge roligare än när någon påpekar att min mat är det godaste de ätit på länge. :) Blir lika glad varje gång!

Gott.är klar!Allt blandat!

Just ja! Jag skulle ju uppdatera er lite om min lilla träff med min bror idag :)
Det gick bra har saknat han som tusan, tyvärr han vi inte ses så länge eftersom att han var tvungen att gå på ett möte ganska nära inpå så jag hade ca 45 min med han. Men men jag hade varit minst lika glad för 2 min om det vore så.
Skriver lite senare nu ska jag upp till centrum och handla lite så vi hörs sen!

signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0