Just to peace my mind!

Å så jobbigt nu kommer inte detta inlägg bli så långt eftersom att jag precis skrivit ett men då fick internett för sig att j*vlas lite med mig och hängde sig så hela inlägget försvann.

Hej iallafall det är jag Angelica aKa Annie som är en riktig sparare och återandvändare och det var så jag kom på detta lustiga blogg namn Repetitionista! Här i min nya blogg kommer jag blogga om allt mellan himmel och jord. Jag är den typen som tänker alldeles för mycket och har för mycket energi i kroppen.

Här kommer lite bilder på mig :)

Blev sminkad av Eve på make up lektionen.Hade en bra dag.


signatur

Kommentarer
Postat av: A

Snygging där ;)

2009-02-19 @ 13:14:11
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0