Oj oj oj vilken fullspeckad dag!

Som ni nog vet försov jag mig imorrse men men man överlever. Min dag har iallafall varit helt ok. Idag åt jag på Kebabben i Haninge C med jonny, fy bubblan vilka stora pizzor vi fick! Ett de fick inte plats på talriken och eftersom att bordet blev för litet för jätte pizzorna så fick våra pizzor ligga på varandra! HAHA...

Käka pizza me Jonny


Justja jag har hittat min drömklänning också den som jag skulle kunna sälja min själ för. Jag ska ha den och jag struntar helt och hållet i vad jag måste göra för att få den! ( Bilden är tagen från tidningen Chic, min favvo tidning! )

 Person på bild: Velvet  Hittad: Tiningen Chic  VRF: Helt underbar!  Person på bild: Velvet  Hittad: Tiningen Chic  VRF: Helt underbar!


Men men nu ska jag hoppa in i badet och slapna av med ett kallt glas cola! Så hare bra så länge jag lär skriva en liten snutt innan jag går och lägger mig! ;) hhehe
Skönt att bada!


















signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0